well just a post from the Black lady

hej blogglovers...
var ett tag sedan jag skrev något men nu har jag tagit mig tid igen att kasta in några rader här...
Dals-Ed och monsterrace var superkul,vi hade en kul helg tillsammans och Johanna blev lika biten som jag.förstår varför det här verkligen är en publiksport,det var skitväder ...regnade och var hagelskurar men det glömde man bort ...så ja ..jag kommer definitivt att återvända till Dals-Ed nästa år med :) Fick kontakt med ett trevligt amerikanskt par som var där och fotade och filmade det hela...kolla in www.trucksgonewild.com ...deras sida och ja Kirsty och Chuck hoppas vi på att träffa där igen nästa år :)
Nu har hösten gjort sitt intåg ,regn och betydligt kallare men man får vara glad för de höga fina höstdagar som visar sig mellan varven...vi har övergett husvagnen,Johan har den ute på Blocket så vi får väl se om det är ngn som nappar på den ...den gav oss en underbar sommar på Bökenäs i varje fall:)
idag skulle jag egentligen åkt upp till susanne o haft en dag på ranchen men fan regnväder så äppelplockningen får avvakta till imorgon ,hoppas på bättre väder då!!Susanne har ett jättemysigt hus så det är ju kul o komma dit o så är hon ju en go tjej man har kul ihop med hrm bara en sak ...det där med hästar! jag är rädd för dem så samtidigt blir det lite terapiarbete hahaha ...får väl se om man vågar sig upp på en hästrygg men det där med westernridning ser häftigt ut :)
eventuellt åker vi ut och plockar ihop en del i husvagnen som inte mår bra av att bara stå där...nu är det i vilket fall tillbaka till tvätten som kallar ,sprungit  där sedan kl 0700 imorse så skönt att ha det gjort ...
over and out /Stina

Kommentarer
Postat av: Hemlig beundrare

Har sett dig på facebook, mött dig ett par gånger i karlskrona med omnejd och läst din blogg väldigt mycket. Måste säga att jag gillar det du skriver och det jag ser på dina bilder "dig" är det snyggaste och ja utan tvekan det sexigaste jag någonsin sett. Är nästan tur att jag sitter ner varje gång jag tittar på dig skäms Du är en otroligt attraktiv tjej och dina ögon utstrålar nyfikenhet och det är jag otroligt tänd på. En mogen snygg tjej som du är det jag länge drömt om. kollar dina bilder varje dag och kan inte släppa blicken från dom knappt pinsamt är en kille som är några år yngre än dig från karlskrona och är väldigt nyfiken på dig. Hoppas på svar. Min mail är [email protected] och mitt nummer är 0765743410. Kram sweety

2010-09-18 @ 17:10:06
Postat av: Magnus

Snygg build sm jag fotade på dig för länge sedan...

2012-12-09 @ 01:40:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0