what a wonderful world ....

hej blogglovers...

just nu befinner jag mig med min yngsta prinsessa Johanna på Sjöberga sommarläger...där vi ska vara tills på fredag eftermiddag...som vanligt sällskap av underbara varma människor ...go mat och härlig samvaro vilket gör att man blir varm i hjärtat...

men ja en prins har dykt upp på scenen som är en helt fantastisk människa den där drömkillen som man drömt om hela livet men aldrig trott var möjligt att möta i verkligheten så jag hoppas verkligen att det hela inte bara är en dröm...att man vaknar upp och märker att det inte var sant men än ett par dagar tänker jag befinna mig på detta lilla rosa moln av härligt pirr...sen får man ta tag i vardagen och livet igen...
han dök upp helt oväntat men en riktig gentleman med det där härligt manliga utseendet som gör mig knäsvag...

veckan här på sjöberga hoppas jag blir kanon..vädret är lovande och legat på stranden o latat mig hela dagen...med härlig musik i öronen ...Johanna har lekt med Laura hela dagen ...bad och sol har dagen bjudit på vilket varit underbart...

näää nu är det dags att gå o va lite social med de andra ...Johanna och Laura befinner sig på studsmattan och har roligt...hoppas hon vill komma in och sova snart för jaaa sista dygnet har gjort mig en smula trött efter att ha umgåtts med Prince Charming....

over and out Stina

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du borde vara kåtöm och vanka fram som en pingvin :D

2010-06-28 @ 21:55:32
Postat av: Johan Ulvås

FEGT ATT VARA ANNONYM

2010-07-13 @ 10:03:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0