another rainy day

jaha så skulle det då vara sommar och snart midsommar....var är sommaren för man kan ju itne kalal det väder som vi har med regn för sommarväder i varje fall:S ...vill ha sol o värme så man kan njuta av sol och bad...

börjar att återhämta mig från lunginflamamtionen så det är väl antibiotikan som har gjort sitt...men kan säga att hosta med 2 brutna revben är INTE skönt...men bara att gilla läget ...

Har sol i sinnet i varje fall även om det är pissväder...ska bli väldans skönt att säga BYE BYE Hageby ...will never come back  and Haga here I come:) skönt att slippa fylledrägg till grannar o andra tokiga människor ...ser verkligen fram emot att få komma bort från ghettot o känna att man kan leva igen ...den enda som jag kommer att sakna är min granntant för hon är skön snart 90 år och brukar ibland ringa på för att få komma in o njuta av hårdrock hur söt som helst  med hembakta bullar ...sitter på sin rullator o rockar loss till Sabaton ,My chemical Romance mm mmm en riktig skön rockmormor o hon är lite ledsen att jag ska flytta men får väl åka o hälsa på henne :)

Lite ledsen för att ha missat Sweden Rock och Pier Pressure o Metal town ...var ju i sängläge... men Hultsfred blir allt av :):) o då ska det rockas fett kan jag lova:)

ha det goth over and out Stina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0