a new day in my life...

hej hej bloggen ...

Är asförkyld o känner mig verkligen eländig,denna förkylning har övergått i lunginflammation så ja herr doktorn tyckte jag skulle läggas in men ja vägrade är för trött på sjukhusmiljön och tyckte jag kunde lika gärna käka penicillin och ta hostmedicin hemma...har fått en tid för lungröntgen så får väl se vad den säger...

har funderat på en sak,varför ska det vara så svårt att hitta en normal partner i livet??? Det verkar skrämma karlar som fan när man itne är en hjälplös bimbotyp som vill klänga på deras arm hela tiden ...vägrar vara så...javisst jag är en självständig kvinna,van att klara mig själv men det innebär inte att jag har mina svaga stunder i livet oxå och vill ha ngn speciell att dela de stunderna med ...att få dela bra och dåliga stunder med någon som man vet kan finnas där och som ser mig för den jag är med bra och dåliga sidor...men verkar hart omöjligt att hitta ngn sådan man !! Hittar man någon så är det en klängranka eller någon som har en sjujäkla massa problem sopm inte går att leva med ...den sista visade sig vara en riktigt sjuk jävel som ville köra över sina barn ...hygglokille!!

Nää bara att inse att singellivet går vidare och iofs har det sina fördelar också så itne så att jag sitter och gråter över det,den dagen det är meningen att jag ska hitta en prins charming så kommer han väl inridandes i livet till dess tänker jag njuta av livet på det sätt det går...

over and out Stina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0