well life is just wonderful....

hej alla bloggers...

Sitter i karlskrona där jag varit sedan i fredagskväll hos min underbara Johan...en helt fantastisk man ...en sådan som jag sökt efter hela livet men bara trott varit en väldigt avlägsen dröm att möta så nu står jag här mitt uppe i kärleksdrömmen och är bara överöst med värme,kärlek och omtanke ...

Dagarna här har bjudit på många glada stunder ,varma härliga kramar ..nya spännande människor har jag mött så visst väldigt många intryck att smälta men hittills bara positiva sådana ...

Imorgon kommer min härliga extradotter från Växjö hit på ett besök över dagen.ska bli så härligt att få träffa henne ...vet att det kommer bli en dag med glada skratt...säkerligen en del flams men också som alltid med henne också djupare reflektioner om livet i stort och smått...

Det är första gången som jag besökt karlskrona och måste bara säga att den staden är oerhört vacker...mycket charmig bebyggelse och jag har alltid varit förälskad i närheten till vattnet och det finns det ju gott om i denna örlogsstad...vi befinner oss på en camping mellan karlskrona och Ronneby som heter Bökenäs...väldigt relaxed och avslappnat...min underbara Johan har sin husvagn uppställd där...ikväll så blir det att skjutsa några goda vänner sedan får vi se vad kvällen bjuder på mer...

För tillfället sitter jag själv här eftersom Johan är iväg på ett jobb och besiktnign av bilen...¨

till helgen bär det åter till Norrköping...ordna med flytten till min nya lägenhet där ...sedan är dett cirkusskola för min yngsta dotter Johanna den veckan så det lär bli fullkör men säkerligen kul....det är också begravning för farmor ...en människa vi alla kommer att sakna men vi har många varma och kärleksfulla minnen som vi vårdar ömt och vet att nu behöver hon inte lida av cancern mer vilket är en tröst i saknaden av henne...

tja så ser livet ut just nu...nu är det dags att ta tag i denna dag och se vad som händer och sker !

over and out Stina

Kommentarer
Postat av: sandra

Gôtt att du har det bra, soliga hälsningar från Munkfors <3

2010-07-07 @ 14:32:09
Postat av: Anonym

tack sandra jo bara bra här...hur är det själv i Punkenmunkenfors

2010-07-10 @ 00:56:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0