waiting for my Sweetie

hej blogglovers....

sitter här i Norrköping nu efter att ha varit hemma denna vecka och styrt för flytten till nya lägenheten..ska blis så skönt att flytta från ghettot hageby...bye bye will never return!!! Sorgligt att ett område som egentligen skulle kunna vara bra verkligen levt upp till varenda fördom som funnits om det...men nu är det bye bye o hello Haga...

Har haft underbara dagar i karlskrona hos min Älskling Johan ...en helt fantastisk man...som verkligen har allt och mer därtill som en kvinna kan önska sig...så äntligen är det slutpussat på grodor för nu är det verkligen en prins som jag pussar på...känns otroligt bra med honom...och många nya bekantskaper har det blivit tack vare honom...roliga och varma människor som jag gärna återser igen ,vissa har krupit mer in i hjärtat än andra men kan ju bero på att vissa har man träffat mer och ja bara känt att det här är en underbar människa...ingen nämnd så ingen glömd...dessutom kanske hans x lämnar oss ifred nu också eftersom hon gått och förlovat sig ,är bara att gratulera men ja verkar inte vara en människa som tar sådant på allvar ...kan man resonera som så att gifta sig kan man göra för det kostar bara 45o kr o bli av med personen om det inte passar så har man missat en hel del på vägen tycker jag...förlovning och giftermål är ett stort åtagande som man inte gör hur som helst utan man gör det med ett åtagande om att jobba på en relation med den personen man ingår det hela med...jajaja inte min huvudvärk utan hennes...men riktigt frisk verkar hon inte vara med tanke på saker hon skickade till mig på facebook och alla kärleksmeddelanden hon skickat till min Johan trots att hon har ett förhållande med en annan man ..smart tjej ..NOT!!!

Imorgon kommer Johan hit ...vi ska flytta sakerna till den andra lägenheten och försöka hitta på lite kul både själva och tillsammans med två av mina underbara döttrar...den äldsta befinner sig i Usa på cruising genom det landet...onsdagen blir det i vilket fall en dagstur till Sjöberga och träffa lite folk där,ska bli kul så hoppas att det blir fint väder så det kan bli en dag på stranden med nära och kära....får se om det blir en tur till gröna lund fredag el lördag också...men vi tar en dag i taget och gör det som vi känner för ...lite flexibilitet måste man kunna ha också...

nu är det i vilket fall inte dagar kvar tills johan kommer utan nu räknar vi ner timmar:) ska bli underbart att träffa honom igen ...både bitterljuvt och jobbigt att gå och längta efter sin käraste men ja så har veckan varit...var tufft att lämna honom då kom allt tårarna ...men desto härligare att ses igen ...nu ska jag bege mig till Ica och handla lite innan jag ska slåss med det sita flyttkartongerna så att jag och Hjärtat kan roa oss med annat imorgon...

over and out stina

Kommentarer
Postat av: KIKKI

Hejsan Facebookvän!

Tänkte att jag skulle läsa din blogg och har nu kollat in ett inlägg i din vackra svarta blogg!

Måste bara säga att det är jättejobbigt att läsa denna färg på texten mot den svarta bakgrunden. Vit eller grå skulle gå betydligt bättre...

Hälsningar KIKKI

2010-07-18 @ 20:41:02
URL: http://www.akirum.com
Postat av: Anonym

ok ska fundera på det...är nog bara det att jag valde färger som hörde ihop med min rockersjäl:)men tack för inlägget...

2010-07-18 @ 21:07:07
Postat av: Malin

Uttala dej inte, Christina, om saker som du inte har med att göra, som inte du vet ett jävla skit om!

Det du inte vet...har du inte ont av!;)

Mvh Malin!

2010-08-17 @ 13:39:06
Postat av: Anonym

JA DU MALIN ...DET JAG FÅTT HÖRA OM DIG ÄR VERKLIGEN INGET POSITIVT OCH EFTERSOM DU ENDAST KAN FÅ INFORMATION OM MIG VIA DENNA BLOGG SÅ MÅSTE DU VÄL GÅ IN OCH SNIKA PÅ VAD JOHAN GÖR...ATT DU ENS IDS ..LÄMNA JOHAN IFRED DU HAR GJORT HAN TILLRÄCKLIGT ILLA !!!

2010-08-26 @ 02:04:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0